Friday 24 May 2013

Hari-hari yang sibuk....

bismillahirahmanirahim..
assalammualaikum dan selamat sejahtera..
salam satu malaysia saya ucapkan..
puii ! da mcm nk berucap dlm majilis protokol lh pulak kn.. hahahaha.. :P
hye everyone.. aku xkesah sesape pn yg bace entry aku neyh.. aku nk jugak syh haiii ! ^_^
btw, h0lla hari-hari yang sibuk dn yg terlalu bayak mnguji :)
alhamdulillah.. semua nye berjalan dengan lancar kehendaknya...
okye so sekarang kite mula kan dgn final exam yg sedang melanda nie..
alhamdulillah setakat nie semua berjalan dgn lancar walaupun kadang-kadang tu sakit jugak ..
semester nie utk final jepp aku dh kne hadap 11paper gile bayak kn?? >_<
hahaha.. 2 termasuk paper amali sekali taw 5 subjek je,..
xabis dgn 2 ada lgi cite yg buat aku dpt penyakit nie "crazy" laa.. apa lgi repeat paper lah bnde yg manusia begelar student yg akan fhm perasaan yg aku cube gambarkn nie..
haih! macam2 laa aku fikir pasal repeat paper carry paper fail ke pass... 2 semua xlps dari berlegar2 kat kotak pemikiran aku neyh.. walaupun blm abis lgi utk jwb semua paper 2..
xcukup dgn 2 aku kne buat final projek pulak..
but its ouke.. selagi digelar student kene laa tempoh pelbagai cabaran dan rintangan..
bak kate pepatah laa kn.. acececeh..
bersusa2 dahulu, bersenang2 kemudian :)
kan?? alalalalala.. kemaen pepatah lagi aku neyh kan .. hiks,..
so akhir kate, kite kuar bahase arab sikit laa kn..
"MAN JADDA WA JADDA" ertinye "SESIAPE YG BERUSAHA DIE YG BERJAYA"

No comments:

Post a Comment